czwartek, 13 września 2018

Hello World


Hello World


Tytułem wstępu i przedstawienia się.

Mam na imię Tomasz. Lvl 40+. Warszawa.
W IT od ponad 20 lat…
Na początku (96r.) prowadziłem kursy komputerowe na JDG. Po kilku miesiącach dodatkowo zatrudniłem się na pełny etat w firmie świadczącej usługi IT dla innych firm (outsourcing) gdzie pracuje do dnia dzisiejszego (wiem, ciężki przypadek). Po drodze było jeszcze kilkuletnie sprawdzenie czy trawa po drugiej stronie (UK) jest bardziej zielona.

Czym się zajmowałem? Wszystkim :-)
Na początku programowałem w Clipperze i Visual Basicu + administrowałem serwerami (Novell Netware) i sieciami, grzebałem w bazach, szkoliłem ludzi , serwisowałem sprzęt…
Teraz jest spokojniej. Zostało tylko administrowanie systemami (Linux serwerowy i Windows desktopowy) i sieciami oraz helpdesk. Dużo helpdesku.

Ale ja w innej sprawie.
Po latach, wracam do programowania. Do backendu. Wybrałem Javę. I mam nadzieję, że się polubimy :-)

Dużo zdrowia i wytrwałości życzę wszystkim w Dzień Programisty.

2 komentarze:

  1. Clipper? Rety, jak ja dawno nie widziałem tej nazwy :D
    Widziałeś projekt Harbour, coś w stylu jego opensource'owego klona? https://harbour.github.io/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do dzisiaj jeszcze korzystam z projektu Harbour do aktualizacji mojego ostatniego już działającego programu napisanego w Clipperze równo 30 lat temu :-)

    OdpowiedzUsuń